Saturday 4 November 2017

Retail Forex Trading Sturgess


Utgivelse: pr5883-10 CFTC Utgivelser Avsluttende Regler For Retail Forex Transaksjoner Washington, D. C. Commodity Futures Trading Commission (CFTC) har i dag kunngjort offentliggjøring i Federal Register of Final Regulations om valutaveksling i utenlandsk valuta. Reglene implementerer bestemmelser i Dodd-Frank Wall Street Reform og Consumer Protection Act og Food, Conservation and Energy Act fra 2008, som sammen gir CFTC bred autoritet til å registrere og regulere enheter som ønsker å tjene som motparter til, eller til mellomliggende, utenlandsk valutahandel (forex) transaksjoner. Disse reglene på veien vil bidra til å beskytte den amerikanske offentligheten i det største området for detaljhandelssvindel som CFTC fører tilsyn med: Utenrikshandel, sier CFCs styreformann Gary Gensler. Alle CFTC-registranter som er involvert i å søke og selge detaljhandel forexkontrakter til forbrukerne, må nå overholde regler for å beskytte investerende publikum. Dette er også den første endelige regelen som Kommisjonen har offentliggjort for å gjennomføre Dodd-Frank Wall Street Reform og Consumer Protection Act. Vi ser frem til å publisere ytterligere regler for å beskytte den amerikanske offentligheten. De endelige forexreglene stiller krav til blant annet registrering, opplysning, registrering, finansiell rapportering, minimumskapital og annen forretningsadferd og driftsstandarder. Spesielt krever forskriftene registrering av motparter som tilbyr kontrakter i utenlandsk valuta som enten futures commissioners (FCM) eller forhandlere av utenlandsk valuta (RFED), en ny kategori av registrant. Personer som søker ordrer, utøver skjønnsmessig handelsmyndighet eller driver bassenger med hensyn til detaljhandel forex, vil også bli pålagt å registrere, enten som å innføre meglere, handelsvarerådgivere, råvarepuljeoperatører (etter behov) eller som tilknyttede personer av slike enheter. Ellers vil regulerte enheter, som for eksempel amerikanske finansinstitusjoner og SEC-registrerte meglere eller forhandlere, fortsatt kunne tjene som motparter i slike transaksjoner under tilsyn av deres primære regulatorer. De endelige reglene inkluderer økonomiske krav som er utformet for å sikre finansiell integritet for bedrifter som engasjerer seg i detaljhandel forex-transaksjoner og robuste kundesikringer. For eksempel er FCM og RFEDs pålagt å opprettholde en netto kapital på 20 millioner pluss 5 prosent av beløpet, om noen, med hvilke forpliktelser til forbrukerne for forbrukerne forex overstiger 10 millioner. Utnyttelse i detaljhandel forex kundekontoer vil bli underlagt et depositum krav som skal fastsettes av National Futures Association innenfor grenser gitt av Kommisjonen. Alle detaljhandelen forex-motparter og mellomledere vil bli pålagt å distribuere forexspesifikke risikopåstandserklæringer til kunder og overholde omfattende krav til registrering og rapportering. De endelige reglene trer i kraft 18. oktober 2010. Media Kontakter R. David Gary 202-418-5085 Sist oppdatert: 30. august 2010Retail Forex Trading FINRAs Enforcement Department gjennomfører en forespørsel med hensyn til forex trading. 1. Vennligst informer oss om at firmaet ditt, enten direkte eller gjennom en tilknyttet eller et datterselskap, på noen måte har deltatt i forex-transaksjoner siden 1. januar 2006. I så fall ber vi om følgende opplysninger om alle forex-transaksjoner siden 1. januar 2006 : Beskriv kapasiteten der du deltok i hver forex-transaksjon, f. eks som motpart til transaksjonen. Identifiser partene i hver forex-transaksjon, det vil si de partene som solgte forex-transaksjonene, kundene og institusjonene til og fra hvilke midlene var koblet. Vennligst oppgi dette svaret i et sorterbart format, for eksempel et Microsoft Excel-regneark. Gi alt dokumentasjon du har om hver forex-transaksjon. Gi en kopi av eventuelle dokumenter gitt til forex-kundene som har oppgitt selskapets kapasitet i transaksjonene. Vennligst fortell oss når, i forhold til den aktuelle forex-transaksjonen, ble dokumentene levert til forex-kunden. Gi en kopi av eventuelle dokumenter gitt til forex-kunder som avslørte risikoen forbundet med forex trading. Vennligst fortell oss når, i forhold til den aktuelle forex-transaksjonen, ble dokumentene levert til forex-kunden. Gi en kopi av eksempler, illustrasjoner eller demonstrasjonsregnskap som tilbys til kunder knyttet til forex trading. Gi en kopi av all reklame og salgslitteratur sendt til forex kunder eller potensielle forex kunder. 2. Vennligst informer om din firma som søker etter, eller introduserte kunder til, en forex-forhandler. Hvis ja, vennligst beskriv due diligence firmaet forplikter seg til å lære om forex-forhandleren. 3. Vennligst informer om firmaet ditt beholdt noen til å henvende seg forex-kunder til firmaet, og i så fall, hvilken due diligence firmaet ditt forplikter seg til å lære om den som solicited forex-kundene til firmaet ditt. Vennligst oppgi dokumentasjon som er oppnådd som følge av due diligence. 4 Vennligst oppgi en beskrivelse av tilsynssystemet (er) og en kopi av alle skriftlige tilsynsrutiner (WSPs), adressering av forex trading hos firmaet ditt, tilknyttet eller datterselskap. Hvis ikke identifisert i WSPs, vennligst identifiser de representanter som engasjerer seg i forex trading, og personen (e) som er ansvarlig for overvåking av forex trading. 5. Hvis firmaet ditt bruker unntaksrapporter til å overvåke forex trading, må du identifisere rapportene, inkludert parametrene som brukes og hvem genererer rapportene. Vennligst beskriv hvordan rapportene brukes til å overvåke forex trading, og identifiser personen / personene som er ansvarlige for å utnytte rapportene. 6. Vennligst oppgi en kopi av delene av firmaene Anti-Money Laundering (AML) Programmet som adresserer risikoen forbundet med forex trading, og som adresserer overvåking, oppdagelse og rapportering av mistenkelige aktiviteter knyttet til forex-transaksjonene. Gi eksemplarer av slike deler av alle tidligere AML-prosedyrer som har vært i bruk siden 2006. 7. Vennligst gi beskjed om at firmaet har sendt inn en forespørsel i henhold til FINRA regel 1017 (tidligere NASD-regel 1017) for FINRAs godkjenning av firmaet som engasjerer seg i forex trading, og hvis en slik forespørsel ble arkivert før firmaet engasjert seg i noen forex trading, i hvilken som helst kapasitet. Vennligst oppgi en kopi av en slik forespørsel, og en kopi av FINRAs svar på forespørselen. 8. Vennligst beskriv hvordan, hvis i det hele tatt, firmaet utgjorde forex-transaksjoner i sine beregninger av netto kapital og reserveformel siden først engasjert i forex trading. Hvis firmaet ikke hadde utregnet forextransaksjoner i beregningen av netto kapital og reserveformel, vennligst forklar hvorfor firmaet ikke gjorde det. 9. Har firmaet mottatt kundeklager eller voldgiftskrav knyttet til forex-aktiviteter Hvis det er tilfelle, gi en kopi av klagen (hvis det er skrevet) eller en rapport fra klagen (hvis det er muntlig, angi når det er gjort og til hvem). Gi kopier av konto dokumentasjon og kontoutskrifter. Oppgi dokumentasjon om foretakets etterforskning av saken, firmaene svar eller svar (med utstillinger), og kopier av eventuelle justeringer, oppgjør, rettsordre eller pris som følger av klagen (e) (hvis de er løst). 10. Gi noen annen informasjon eller dokumentasjon du tror kan være hensiktsmessig for en full forståelse av Forex trading av firmaet. Forever Valutahandel 10. september 2010 publiserte CFTC i Federal Register endelig forskrift om utenlandsk valuta utenlandsk valuta transaksjoner. (75 Fed. Reg. 55410.) Reglene implementerer bestemmelser i Dodd-Frank Wall Street Reform og Consumer Protection Act og Food, Conservation and Energy Act fra 2008, som sammen gir CFTC med bred myndighet å registrere og regulere enheter som ønsker å tjene som motparter til, eller til mellomliggende, valutahandel (forex) transaksjoner. De endelige reglene trer i kraft 18. oktober 2010. De endelige forexreglene stiller krav til blant annet registrering, offentliggjøring, registrering, finansiell rapportering, minimumskapital og annen forretningsadferd og driftsstandarder. Spesielt krever forskriftene registrering av motparter som tilbyr kontrakter i utenlandsk valuta som enten futures commissioners (FCM) eller forhandlere av utenlandsk valuta (RFED), en ny kategori av registrant. Personer som søker ordrer, utøver skjønnsmessig handelsmyndighet eller driver bassenger med hensyn til detaljhandel forex, vil også bli pålagt å registrere, enten som å innføre meglere, handelsvarerådgivere, råvarepuljeoperatører (etter behov) eller som tilknyttede personer av slike enheter. ldquoOtherwise regulatedrdquo enheter, for eksempel finansinstitusjoner og SEC-registrerte meglere eller forhandlere, forbli i stand til å tjene som motparter i slike transaksjoner under tilsyn av deres primære regulatorer. De endelige reglene inkluderer økonomiske krav som er utformet for å sikre finansiell integritet for bedrifter som engasjerer seg i detaljhandel forex-transaksjoner og robuste kundesikringer. For eksempel er FCM og RFEDs pålagt å opprettholde en netto kapital på 20 millioner pluss 5 prosent av beløpet, om noen, med hvilke forpliktelser til forbrukerne for forbrukerne forex overstiger 10 millioner. Utnyttelse i detaljhandel forex kundekontoer vil bli underlagt et depositum krav som skal fastsettes av National Futures Association innenfor grenser gitt av Kommisjonen. Alle detaljhandelen forex motparter og mellomledere er pålagt å distribuere forex-spesifikke risikopåstandsopplysninger til kunder og overholde omfattende krav til registrering og rapportering. I 2001, 2002 og 2007 ndash før utgivelsen av de foreslåtte og endelige regler ndash hadde Kommisjonen og divisjonen for Clearing og Intermediary Oversight utstedt en rekke rådgivning om handel med utenlandsk valuta av privatkunder. Disse rådene blir erstattet og ikke lenger effektive. CFTCrsquos regulatoriske jurisdiksjon strekker seg ikke til bedrageriske aktiviteter i forbindelse med bruk av amerikanske dollar for å kjøpe utenlandsk valuta for den faktiske fysiske levering.

No comments:

Post a Comment