Monday 27 November 2017

Trading Strategier Forex Fabrikken


Forex Trading Strategy Nick8217s Forex Price Action Strategi Velkommen til den nyeste utgaven av Forex tradingstrategien. Min Forex trading strategi er basert helt på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tilpasset og forbedret prisstrategien siden 2005. Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lave volatilitetsperioder og alt annet Forex-markedet har kastet på den. Og det er skjønnheten i å handle en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for. Pris handling er flytende, det tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige forhandlere. Viktigst, prishandlingen lar deg holde din handel enkel. Holde din handel enkel Hovedprinsippet i min Forex trading strategi er å holde handelen enkel. Jeg er imot over kompliserende handel. Fordi jo enklere din strategi er, jo mer effektiv vil du være som handelsmann. Et av hovedmålene i min prishandlingsstrategi er å holde kartene mine rene. Det eneste jeg legger på diagrammene mine er støtte og motstandsområder. Jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for å handle Forex. Pakking av kartene mine med indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandling. Trading uten indikatorer gjør min Forex trading strategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hva ser et rent Forex-diagram ut som Here8217s et bilde av mitt EURUSD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra leseprisen. Det er derfor jeg elsker Forex trading strategi. Noen handelsstrategier er et absolutt rot av indikatorer. Sjekk ut bildet nedenfor, noen mennesker handler faktisk slik. En rotete indikatorbasert Forex-strategi Hvorfor vil du like å handle som denne Indikatorer som kreves for denne handelsstrategien Så å handle med Forex Trading Strategy, bruker jeg ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på what8217s skjer akkurat nå, må du basere handler på nåværende prishandling. Hvilke valutapar kan du handle suksessivt med Forex Price Action? My Forex Trading Strategy vil fungere på noe valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på pris handling. Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å bytte handel med noe valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en gang. Jeg synes det er for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EURUSD, USDCAD og AUDUSD. Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, som er ganske sjeldne. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt, for eksempel London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. Price Action Trading fungerer bedre på lengre tidsrammer Siden dette Forex Trading System er basert på pris handling, kan du handle enhver tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig på en time, fire timer og daglige diagrammer. Disse er konsekvent de mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse Først og fremst bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse: Støtte og motstandslinjer. Lysestake analyse. Slik skriver du inn handler ved hjelp av Forex Trading Strategy På grunn av den siste økonomiske usikkerheten og landene som mister sine kredittvurderinger osv., Handler valutaer som de normalt ville. Dette har ført til at jeg kun handler reverseringer. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som dannes på toppen av mine Support and Resistance-områder. Når et mønster dannes, som indikerer en reversering, setter jeg opp en utløserpris og går inn i handelen. Jeg tar flere handler hver uke. Strategi for handelsstrategi og stopper mål: Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips. Stopper: Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige under ulike markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på nylige høyder og nedturer. Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under den nyeste høy eller lav. Slik justerer du handelsstrategien rundt nyhetsutgivelser Jeg bruker Forex Calendar fra forexfactor til å holde oversikt over økonomiske data. Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under pressemeldinger med stor innvirkning. Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, vil jeg ende opp med å tjene mer profit8230 8230 Hvorfor betaler bankene og andre store handelsinstitusjoner millioner for analytikere og datafeedere som gjør at de kan gjøre utdannet gjetning om kommende økonomiske datafortelasjoner. Disse gjetningene er innregnet i pris før dataene utgis. Hvis en handel setter opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelsen. Hvis prisaksjonen forteller deg at det er kort, er det vanligvis en grunn. De eneste nyhetene jeg unngår, er uforutsigbare nyheter eller svært høye konsekvenser, her er en rask liste: Taler fra sentralbankledere eller politikere. Renteanmeldinger eller noe som er direkte knyttet til renten. NFP-rapport, navnet endret for en stund siden til 8220Non-farm employment change8221 rapporten. Du bør også passe på viktige politiske møter som G7 og G8 toppmøtene. Det nylige G7-toppmøtet i juni 2015 førte til mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyheter bli trygt ignorert. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk har en tendens til å spore raskt, så hvis jeg har en opptaksutløser, fjerner jeg den før en større nyhetsutgave. Som du kan se, er Forex Trading Strategien enkel og lar deg lage pips i alle markedsforhold, med nesten alle Forex-valutapar. Her på Trading Strategies nekter jeg å snakke med noen om å tro at dette er en enkel karriere Bare 5 minutter per dagkvot kan du kvittere en fortunequot. Men med hjelp og veiledning av meg selv og andre forhandlere på dette nettstedet kan du utvikle deg selv til en svært vellykket handelsmann. Det er mitt oppdrag å gi deg informasjon og handelsstrategier, og mental evne du trenger for å gjøre bedre, velinformerte handelsbeslutninger som maksimerer forretningspotensialet ditt. Selv om jeg er partisk, er nettstedet utmerket. Jeg er sikker på at du vil finne mange edelstener både på hovedstedet og gjennom forumene. Hvis du finner det ikke for deg, så setter jeg meg også pris på det, siden du trenger å finne en strategi som er behagelig for deg. Du vil finne (forhåpentligvis) en utmerket ressurs for din læring og handel utdanning, og det jeg anser mest viktig av alt er at en så liten gebyrbevis holder nettstedet klart av spoilere som ser ut til å ødelegge de fleste gratis nettsteder og fora. Jeg prøver å gi et godt trygt miljø for handelsmenn, og jeg ønsker virkelig at du finner det du leter etter her. Ikke absolutt ikke. Men hvis noen gir deg en fungerende forexstrategi, er det svært lite sannsynlig at du kommer til å kunne følge den nøyaktig. Dette skyldes at vi alle har forskjellige personligheter. Det er et ordtak i handel, 039trading din personlighet039. hvis du finner et system som er enig med deg så har du en sjanse til å gjøre er vellykket. For eksempel, hvis du er en pasient, kan du sannsynligvis bytte lengre tidsrammer. holde posisjoner for dager, uker, måneder eller til og med år. Eller hvis du liker noen som liker spenningen i handel, daytrading eller scalping kanskje bedre for deg. Det første er å finne ut hva din 039trading personlighet039 er og deretter finne et system som fungerer med deg. Du kan finne et handelssystem i min eBok: 2.5k Vis middot Vis Oppvoter midtpunkt Ikke for reproduksjon Argumentet er ganske stort. Flertallet av Forex Factory handelssystemer strategier er grovt feil arbeid tilfeldig savner grunnleggende stykker av informasjon som i eksempel hvordan man styrer posisjoner og lignende. Nær alle Forex Factory strategier og til og med handelssystemer er laget av folk med stort sett utilstrekkelig kunnskap til å skille mellom sin egen individuelle suksess sak og statistisk bevist trading system positiv suksess. Infact it039s perfekt mulig - om enn sjelden-ish - å få en moderat mengde vellykkede handler, selv med de merkeligste, konseptuelt bare dårlige handelssystemene. Etter kanskje 3 uker med fortjeneste, vil en muligens veldig sjenerøs fyr dele sin strategi, og ignorerer han som nyter en heldig strekk. Nå skal jeg ikke spam denne nettsiden med materialer (jeg ser at andre har lagt opp mange lenker til deres markedsføringsordninger, noen av dem er svindel). Hvem vet sier ikke, hvem vet ikke, selger. Det er nok å si at det er presise formler og tester for å finne ut: Hvis et marked faktisk er omsettelig for en forhandler med noe håp om ekte, repeterbar, pålitelig fortjeneste. Siden 2008 markeder som tillater dette, krymper seg utrolig, noen som EURUSD og SampP er nær effektive markeder nå, en forhandler kan ganske enkelt ikke lage en statistisk pålitelig krone på dem. Det er noen uhyggelige måter for en detaljhandler å presse ut noen få år (etter den naturlige markedsutviklingen) og de involverer forskning og programvare som få detaljhandlerne selv vet å eksistere. En detaljhandler som finner de små og lett ødelagte kanter, kommer ikke til å fortelle dem til noen. At de fleste om ikke alle indikatorbaserte (glidende gjennomsnitt etc.) sluttet å gi pålitelig positiv forventning (statistisk håp om fortjeneste) i begynnelsen av 2000-årene. Siden da - og enda mer over 2008 (HFT) har det vært en enorm massiv overføring fra detaljhandlere (Forex on top) 1 til mer informerte markedsdeltakere (quotsmarter moneyquot, smartere, ikke nødvendigvis institusjonelle, bare andre forhandlere som gjorde mye mer forskning og studert). At selv den beste pengene ledelsen av alt og den beste psykologiske tilnærmingen er helt ubrukelig uten positiv forventning. 99 av detaljhandlerorienterte nettsteder selger konseptet om at pengestyring og psykologi er grunnleggende (de er), men ikke fortell at uten en lønnsom kanten alt de kan gjøre er å senke kontoen din synkende hastighet ned. Jeg beklager hvis dette ødelegger noen som satser på richquot-drømmer og irriterer overflod av markedsførere alltid spamming Quora med deres nettsider for bedrageri, men det er den kalde, harde sannheten. 4k Vis middot View Oppvoter middot Ikke for Reproduksjon Nei, det er det ikke. En god venn av meg kjører faktisk en topp tråd på FF allerede i noen år. Generelt er det ikke noe ekstra han får fra denne tråden, bortsett fra bare å bli anerkjent fra Trader039s samfunn. Hovedideen med å dele strategien din på FF er at den kan sees, vurderes og forbedres av medmenneskerne. Selvfølgelig er ikke alle strategier som er lagt opp der lønnsomme. Faktisk vil jeg si at de fleste strategiene ikke er lønnsomme. Likevel er det ikke noe som kan kalles svindel. Scam er noe som er designet for å lokke deg til tap. Jeg laget denne scalping-strategien sammen med noen FF-medlemmer. Ta en titt Forex 1 Minute Scalping Strategi Forex Bonus Lab FX 1.7k Vis middot View Upvotes middot Ikke for Reproduksjon middot Svar forespurt av Ricardo Franco Jeg vil ikke si at de er svindel. Jeg vil ikke si at de jobber heller. Jeg har i det minste ikke testet dem. Men det er åpenbart, om de ville fungere, og hvis det var så lett å tjene penger på handel, så ville vi alle være millionærer. Men vent, hvis vi alle vinner, hvem vil miste penger til oss Når du ser på diagrammet med pris og indikatorer, vil du lett finne gode inngangspunkter. Hvis du ser tilbake, si 3 måneder ved å bruke de samme oppføringsreglene, kan du til slutt finne en strategi som fungerer. Så når noen finner en quotgoodquot-strategi på denne måten, er de glade for det og tror de endelig gjorde det. Da deler de strategien med verden og Forex Factory er et populært sted å gjøre dette. Imidlertid mislykkes slike strategier vanligvis ikke, og det som de har funnet var bare litt kvotert vinnende periodekvot for den strategien. Mange newbie handelsfolk innser at strategien etter strategi lagt ut på nettet ikke virker, og noen synes bare at de er svindel. Håper min forklaring er klar og du får ideen min. I vår opplæring Autotrading Academy skal vi lære hvordan vi skal teste strategier, slik at du kan vite hva du kan forvente av det i fremtiden. I utgangspunktet lærer vi hvordan vi bruker vårt Trading Strategy Launch Framework for å lage, teste, optimalisere og lansere automatiserte handelsstrategier for passiv inntekt. Hilsen, Rimantas Petrauskas 1.7k Vis middot Vis Oppvoter midtpunkt Ikke for reproduksjon Velkommen til Forex Factory Trading Vi hos Forex Factory Trading ønsker deg velkommen til vår nylig omdesignede nettside. Vi har tatt godt vare på å oppdatere og forbedre all informasjon på dette nettstedet og vil fortsette å arbeide aggressivt med å oppdatere nettstedet for å holde deg bedre informert om Forex og binær opsjonsindustri og å gi viktig informasjon på en enkel måte. Økonomisk kalender Real Time Economic Calendar levert av Investing. VIKTIG MERKNAD FRA FOREX FACTORY TRADING Ansvarsfraskrivelse: Eventuelle råd eller informasjon på nettstedet Forex Factory Trading er kun General Advice 8211 Det tar ikke hensyn til dine personlige forhold, vennligst ikke handle eller investere utelukkende på denne informasjonen både på forex og binære alternativer . Ved å se på noe materiale eller bruke informasjonen på dette nettstedet, godtar du at dette er generelt utdannelsesmateriale, og du vil ikke holde noen person eller enhet ansvarlig for tap eller skader som følge av innholdet eller generelt råd gitt av Forex Factory Trading, it8217s ansatte, styremedlemmer eller medlemedlemmer. Futures, binære alternativer og spot valuta trading har store potensielle belønninger, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å godta dem for å investere i futures og binære opsjonsmarkeder. Don8217t handler med penger du har råd til å tape. Dette nettstedet er verken en oppfordring eller et tilbud til BuySell futures, spot forex, cfd8217s, binære alternativer eller andre finansielle produkter. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap tilsvarende de som diskuteres i noe materiale på denne nettsiden. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. High Risk Warning: Forex, Futures og Binær Options trading har store potensielle fordeler, men også store potensielle risikoer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Du må være oppmerksom på risikoen for å investere i forex, futures og binære alternativer og være villig til å akseptere dem for å handle i disse markedene. Forex trading innebærer betydelig risiko for tap og er ikke egnet for alle investorer. Vennligst ikke handle med lånte penger eller penger du ikke har råd til å tape. Eventuelle meninger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon på denne nettsiden er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investeringsrådgivning. Vi aksepterer ikke ansvar for tap eller skade, inkludert, uten begrensning, tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Vær oppmerksom på at fortidens ytelse til et hvilket som helst handelssystem eller metode ikke nødvendigvis er indikativ for fremtidige resultater.

No comments:

Post a Comment