Sunday 5 November 2017

Trading Strategier Bøker


Super Trading Strategies Hvis du vil være en suksesshandel på Forex markeder, må du vite hva du gjør. Læring ved prøving og feiling kan være dyrt, og en feil flytting kan tørke deg ut. Du trenger hjelp til å vite hvilke strategier som fungerer og hvordan de skal brukes. Super Trading Strategies gir deg et sett med konkrete og brukervennlige handelsstrategier som vil hjelpe deg på veien for å tjene penger. De jobber alle på Forex-markedene, og noen er også gjeldende for aksjemarkeder og futures. Disse super trading strategiene inkluderer kortsiktige, langsiktige, swing og posisjoner trading strategier. Noen er ideelle for deltidshandlere og noen for heltidshandlere. Hver strategi er forklart i detalj med eksempler på hvordan de kan brukes og diagrammer som illustrerer valutabevegelsene de gjelder. På slutten av hvert kapittel oppsummerer et strategisk øyeblikksbilde hva du har lært. Strategiene ble tidligere publisert i TRADERS magazine. Skrevet av en erfaren Forex-aktør som også er journalist og forfatter, vil Super Trading Strategies hjelpe deg med å vinne kampene i Forex-markedene. Klikk på dekselet nedenfor for en forhåndsvisning av boken: Bøker om handelsstrategier Forex-strategi e-bøker som er oppført her, gir informasjon om de spesifikke handelsstrategiene, samt bruken av bestemte Forex trading instrumenter. Grunnleggende kunnskap om Forex trading er nødvendig for å forstå og bruke disse strategiene riktig. Nesten alle Forex-bøker er i. pdf-format. Du trenger Adobe Acrobat Reader for å åpne disse ebøkene. Noen av e-bøkene (de som er i deler) er glidelås. Hvis du har problemer med å laste ned bøkene, bruker du Google Chrome. prøv å høyreklikke på en nedlastingslink og velg Lagre link som. Hvis du er opphavsrett eier av noen av disse e-bøkene og ikke vil at jeg skal dele dem, vennligst kontakt meg, og jeg vil gjerne fjerne dem. 1-2-3 System mdash et enkelt mønsterhandelssystem av Mark Crisp. Bollinger Bandit Trading Strategy mdash et handelssystem basert på Bollinger bandindikator av ukjent forfatter. Verdiområde mdash fra Likos Letter. Den dynamiske Breakout II-strategien mdash av ukjent forfatter. Ghost Trader Trading Strategi mdash av ukjent forfatter. King Keltner Trading Strategy mdash av ukjent forfatter. Hårbunns Trading Metoder mdash av Kevin Ho. LSS - En introduksjon til 3-dagers syklusmetoden mdash av George Angell. Markedet svinger og fortsetter beveger seg med Tick Index mdash av Tim Ord. Money Manager Trading Strategy mdash av ukjent forfatter. Plukker topper og bunner med Tick Index mdash av Tim Ord. Super Combo Day Trading Strategy mdash av ukjent forfatter. De elleve Elliott Wave Patterns mdash av ukjent forfatter. Termostaten Trading Strategy mdash av ukjent forfatter. Intradag trading med TICK mdash av Christopher Terry. Traders Trick Entry mdash av Traders Educators of Traders University. Fibonacci Trader Journal mdash en journal som dekker ulike trading teknikker basert på Fibonacci indikatorer, av Robert Krausz. 12 utgaver. Rapid Forex mdash et sett med aggressive Forex trading strategier (Rapid Forex) av Robert Borowski og Stephen A. Pierce. Microtrading 1 Minute Chart mdash en liten e-bok rettet mot Forex nybegynnere å lære dem grunnleggende om M1 scalping. BunnyGirl Forex Trading Strategy Regler og FAQ mdash sett med regler for en BunnyGirl handelsstrategi basert på WMA-kryss. The Daily Fozzy Method mdash av Michael Dunbar. Forex Traders Cheat Sheet mdash ekte Forex cheat sheet for posisjon inntasting timesconditions av Quantum Research Management Group. Offset Trading mdash et grunnleggende Forex news trading range breakout system av Dana Martin. Slik handler du både trend og utvalgsmarkeder ved Single Strategy mdash av S. A. Ghafari. En praktisk guide til tekniske indikatorer Flytende gjennomsnitt mdash av S. A. Ghafari. FX Wizard mdash avgjørende Forex trading regler av Rob Walton. FX Destroyer mdash en beskrivelse av en ganske enkel Forex trading strategi, med flytte gjennomsnitt, parabolske SAR og ADX indikatorer, av Izu Franks. En praktisk guide til Swing Trading mdash en enkel og praktisk guide til swing trading strategi, av Larry Swing. Praktiske Fibonacci Metoder for Forex Trading mdash praktisk veiledning til Fibonacci-nivåer med ekte handelseksempler av Forex-strategien basert på disse nivåene, av Ken Marshall og Rob Moubray. Bruke Heikin-Ashi Technique mdash en kort, men detaljert guide til handel med Heikin-Ashi kartleggingsteknikk, av Dan Valcu. Day Trade Forex System mdash en indikatorbasert strategi med detaljert beskrivelse, diagrameksempler og mindre reklame, av Erol Bortucene og Cynthia Macy. 51362 mdash en revidert og oppdatert EMA-basert Forex trading strategi forklart i 3-klasse språket, av Rob Booker. Ikke så Squeezy Trading Manual mdash en beskrivelse for den ganske interessante handelsstrategien som benytter indikatorpakke under samme navn, av Akuma99. KobasFX Strategy mdash en enkel MAMACD Forex trading strategi av Obaseki O. A. Killer Patterns mdash en enkel handelsstrategi basert på MACD og trend linjer av Philip Birchley. 3D Trading mdash en detaljert beskrivelse av en handelsstrategi som benytter Elliott Waves, pristidmønster, Gann-regler, Williams Percentage Range og MACD-indikatorer av Ruben Topaz. 4-timers MACD Forex Strategy mdash et sett med regler og anbefalinger for 4-timers MACD-strategien som også bruker bevegelige gjennomsnitt og horisontale linjer av Phillip Nel. WRB Analysis Tutorial mdash de første tre kapitlene i WRB Analysis Tutorials av TheStrategyLab. Den dekker det grunnleggende i Wide Range Bars og Skjulte Gaps diagramformasjoner. Konsolidering Breakout Signals på Forex Market mdash en introduksjon til konsolidering mønstre breakouts av Duane Shepherd. Det gir noen eksempler, men mangler noen forklaringer. Konsekvensen av økonomiske nyheter på finansielle markeder mdash en studie av effekt noen viktige amerikanske økonomiske nyheter har på valutapar mdash av John C. Parker. My 6 Best Trading Books Jeg trodde jeg ville dele mine 6 favoritt trading bøker (jeg har om lag 75 trading bøker). Kanskje it8217 er litt rart å ha 6 og ikke 5, men jeg fant 6 bøker som fortjener å bli nevnt, ikke 5. Husk at jeg ikke har kjøpt en handelsbok i ca 5 år. Bare fordi jeg fant noe verdt å kjøpe. Utdanningen av en spekulant 8211 Victor Niederhoffer. En veldig tøff lese, men veldig lærerikt. Han bruker mange metaforer fra andre felt og relaterer det til handel. Veldig bra å lære å tenke utenfor boksen. Men bare lesbar hvis du har noen år med exeperience trading. Nierderhoffer8217s Praktisk Spekulasjon er også en veldig god bok. Veien til skilpadden 8211 Curtis Faith. En relativt kort bok, men beskriver på en veldig enkel måte de viktigste komponentene om handel. Trading trenger ikke å være komplisert Hvordan handler jeg for å leve 8211 Gary B. Smith: Denne boken er nå ganske gammel, fra 1998, men jeg finner fremdeles denne boken verdt. Jeg leser det bare. Årsaken er enkel: han forklarer sin vei fra en nybegynner til han blir en rasjonell handelsmann. Smith tilbrakte omtrent 20 år å drømme om handel og forsøkte å gjøre det ut 8211 uten hell. Han forklarer sine 33 års handel, de fleste av dem ulønnsomme. Jeg tror Smith forklarer en typisk handelskarriere, og mye kan læres. Hans metoder er dicreationære, men det er evolusjonen hans som en handelsmann som er interessant. Smith er en 8220Average Joe8221 fra Kentucky og detaljhandel. Market Wizards av Jack Schwager: Etter min mening ikke mye å bli lært, men i stedet mye motivasjon. Lurt av tilfeldighet 8211 Nassim Taleb. Denne fyren er i bitter rivalisering med Niederhoffer. Likevel er denne boken veldig bra. Hvorfor Fordi jeg kan garantere deg at du ikke er så god som du tror du er. Denne boken omhandler elementet av tilfeldighet, syklisk tilfeldighet og flaks. Tydeligvis tenker Taleb veldig på seg selv og hele boken har en følelse av 8220upper stiv lip8221, men det er fortsatt en god lesning. Det motsetter seg mye av Niederhoffers synspunkt, men det er nøyaktig verdien av boken. Pit Bull 8211 Marty Schwartz: Du får ikke noen strategier fra denne boken, men mer motivasjon. Dette er en veldig god og morsom lesing. En klassiker som ikke gjorde det til listen er The Remiscences of a Stock Operator. It8217 er en god bok, men jeg finner de over mer verdifulle. 8 svar på mine 6 beste handelsbøker takk for innlegget bortsett fra seiers ting leser jeg aldri om handel. Finn det best å ha andre emner for innganger. Jeg hadde faktisk Pit Bull i sokkelen i lang tid, men aldri lest den. Jeg startet på det nå etter din anbefaling, og jeg synes det virkelig overraskende motiverende (og hans strategier var sannsynligvis ganske avanserte og innovative på det tidspunktet han brukte dem). Å være en ensom okkupasjon, å lære meg om noen andre, kjemper (og suksesser) gir meg mye. Kan ikke vente å komme videre inn i den. Og forresten, teller noen på deg for motivasjon: så hyppigere innlegg takk takk. I8217ll prøver å oppdatere, men akkurat nå har det mange ting utenfor handel som krever tiden min. Ta det for det det er verdt: Hvis du trenger motivasjon fra andre, så kanskje du bor langt unna handel. Jeg er overrasket over at du gjør det ikke nevne al brooks på handel ved hjelp av pris handling. 8230Hvordan 8230 8211 Påminnelser av en aktør av LeFevre 8211 Handel i sonen av Mark Douglas 8230.my favoritter Al Brooks er litt vanskelig å lese, jeg fant Walter peters 8220Naked trading8221 lettere å forstå. Hei ja det er bra, men ikke blant min favoritt 6 beste Nei JaekleTomasini No Fitschen Ingenting av John Ehlers Ingenting av Connors Ingenting som faktisk lærer deg hva som fungerer med en slags kvantifiserbart resultatBeste handelsbøker 5 bøker som vil transformere din handel Jeg ofte få spurt hvilke bøker jeg vil anbefale for handel. Hvis jeg måtte lage en liste, måtte jeg ikke tenke hardt om hvilke som ville være på toppen av listen min. Bøkene som er oppført nedenfor, er det jeg anser for å være noen av bøkene som virkelig hjalp meg i min handel, og det vil også hjelpe deg. De er ikke oppført i rekkefølge av betydning, de er alle viktige på sin egen måte. Noen er egnet for nybegynnere og noen for avanserte eller erfarne forhandlere. 1. Mastering The Trade (av John Carter) Dette er boken som inspirerte meg til å handle veldig alvorlig. På en måte var jeg veldig heldig, fordi jeg ikke hadde kommet over Carters bok tidlig i min handels karriere, jeg kan godt ha endt opp med å blåse min handelskonto innen måneder. John Carter forklarer klart de psykologiske og taktiske utfordringene som står overfor en handelsmann. Det som gjør denne boken unik og underholdende er tre ting: For det første at den inneholder flere kapitler om ulike sannsynlighetshandelsstrategier for det andre at hvert kapittel gir mange virkelige eksempler på hvordan strategien egentlig virker, og for det tredje og viktigst, presise inn - og utgangsregler for hver strategi, inkludert hvordan du beskytter deg mot risiko hvis du har feil. Det er ikke nødvendig for handelsmenn å ansette hver strategi som er dokumentert i denne boken. Jeg har personlig vedtatt en av dem, og det har siden blitt en del av min daglige handelsrutine (mer om det i kommende innlegg). Det jeg virkelig elsker om denne boken, er Carters lidenskap for handel. Jeg beundrer måten han utfører religiøst på hver handel i samsvar med reglene og ikke basert på impuls eller innfall. Denne boken er ikke for nybegynnere. Selv om rådene gitt i kapitlene om psykologi og risiko er helt avgjørende for alle. Det er også et kapittel om handelsplattformer. Jeg bruker ETX Capital for all min handel og diagrammer og vil anbefale dem til alle forhandlere som de er veldig pålitelige, trygge og brukervennlige. 2. Market Wizards Amp The New Market Wizards (av Jack. D. Schwager) Disse to bøkene er en perle om du er nybegynner eller en avansert handelsmann. Hvert kapittel er et intervju med en av verdens topphandlere. Det er veldig lett å lese selv om en 12 år gammel kunne gi mening om det. De personlige historiene og innsiktene til hver enkelt handler er rett og slett fascinerende å lese. Jeg vil ikke ødelegge noen overraskelser her. En av mine favoritter fra boken er Linda Raschke, en av de få kvinnelige profesjonelle handelsmennene der ute. Hun kommenterer at mens vi kan være gode til å forutsi retningen av et trekk (opp eller ned), men ikke så bra for å forutse størrelsen på bevegelsen (hvor langt et marked vil bevege seg), er det en svært viktig som har hjulpet meg mye i min egen handel. Det jeg fant interessant om denne boken da jeg først leste det, var hvordan noen av verdens beste handelsfolk har opplevd tap i egen handel på en skala som er ufattelig. Leserne vil også legge merke til at ulike forhandlere ofte vil være uenige om en rekke problemer. Den store ulempen med denne boken er at mens handelsmenn gir svært verdifull innsikt i deres handelsform, blir det ikke gitt noen konkrete detaljer om hvordan de handler. Også intervjuene pre-date den teknologiske alderen på internett og allment tilgjengelig kartlegging og handel programvare. Når det er sagt, er denne boken et must for alle som ønsker å lære hvordan ekte handelsmenn tenker. 3. Volatile Markets Made Easy (av Guy Cohen) Denne boken er en ideell startpakke for alle som ønsker å gripe med den intrikate, men lukrative verden av alternativer og volatile markeder. En grunn til at jeg anbefaler denne boken over alle de andre bøkene om alternativer, er at forfatteren hans, Guy Cohen, er en ekspert ikke bare i opsjoner, men veldig flink til å kunne forklare hvordan man handler alternativer til den vanlige personen. De første kapitlene dekker grunnlaget for teknisk analyse og breakout-mønstre. Hvor det blir veldig interessant (for meg) er når han snakker om 8220straddles8221. Dette er en strategi hvor du kan potensielt tjene penger uansett hvilken retning markedet beveger seg, opp eller ned. Guy Cohen forsøker ikke å forvirre leseren, og han gjør en utmerket jobb med å avklare hva som kan være ganske komplisert tema. Jeg absolutt anbefale det. 4. Teknisk analyse av finansmarkedene (av John J. Murphy) Denne boken er den endelige veiledningen til verden av teknisk analyse (analyse av diagrammer). Fans av grunnleggende analyse (eller fundamentalistiske som vi liker å kalle dem) vil trolig scoff ved bare omtale av technicals og diagrammer, avviser det som å lese teblad og ikke seriøs handel. Ikke vær oppmerksom. Jeg vet ikke om noen seriøs profesjonell handelsmann som ikke bruker noen form for teknisk analyse. John Murphy gjør en seriøst god jobb med å demonstrere hvordan man analyserer diagrammer for nybegynnere. Trendlinjer, mønstre, glidende gjennomsnitt er alle dekket her. 5. Handel i sonen (av Mark Douglas) Hvis du ikke har startet handel ennå, og du vil spare deg for måneder med angst og frustrasjon, så gjør deg selv en tjeneste og les denne boken. Handel i sonen er ikke en bok om strategier eller systemer. Det handler om noe mye viktigere. Enhver forhandler vil fortelle deg at 95 av handel er psykologi. Det er ikke handelssystemet som er viktig, så mye som hvordan ditt eget sinn vil fungere mot deg når du handler. De viktigste begrepene som diskuteres i denne boken er: konsistens og usikkerhet. Du må være konsekvent i handelsmetoden din, og du må ha en uutslettelig tro på usikkerhet om at i markedet kan noe skje. Når du aksepterer det, kan du gi opp følelsene som fengsler ditt sinn og lærer å være en bedre handelsmann. Jeg har kjent mange handelsmenn som har kommet til meg og sa til meg hvordan deres hele perspektiv på handel har endret seg og at deres handelsytelse har forbedret seg etter å ha lest denne boken. Ovenstående er et utvalg av noen av de beste bøkene om handel med markedene. Det er ikke ment å være en uttømmende liste, men det vil definitivt sette deg på den rette veien. Kanskje disse bøkene allerede har hjulpet deg eller du har ditt eget forslag, eller kanskje du er uenig med mine valg. Gi meg beskjed om hva du synes og legg inn meg kommentaren din nedenfor. Link til dette innlegget Handel i sonen bør være nummer ett. Det skjedde også for meg at du adresserte de som ikke var kjent med handelspsykologi når du sa at du drømmer om en lavkonjunktur, og at vi som handel ikke virkelig bryr oss om hvilken retning markedet tar. Vår tenkning er counterintuitive til de som ikke klarer å forfølge sannsynligheten av markeder og handel. Du klarte heller ikke å nevne at i motsetning til de store vegggaten bankene tar vi uavhengige forhandlere all risiko selv. Å diskutere handelspsykologi kan ta litt varme på deg for coments bare en handelsmann ville forstå. Hei Alessio, takk for anbefalingene, det var akkurat I8217ve på jakt etter. Jeg skulle bestille 8220Inteligent Investor8221 fra Amazon, siden den hadde de fleste anbefalinger, men jeg vil gå til en av disse8230 vet du at en btw Cheers 8220Her kommenterer at mens vi kan være gode til å forutse retningen for et trekk (opp eller ned), men ikke så bra for å forutse flytteflaten (hvor langt et marked vil bevege seg), er en svært betydelig 8221 sin feil8230 Med EWTRTEA-metoden kan du forutsi retningen og størrelsen (omtrentlig nivå). Jeg har praktisert dette metoden i 11 år og vet at det er mulig. se min hjemmeside og 822011 år med EWT 8220 En bok som jeg nylig brukte nylig er Introduksjon til teknisk analyse av Martin Pring. Det er flott for en absolutt nybegynner å bruke. Jeg lagrer det med Stockcharts for mer detaljert informasjon.

No comments:

Post a Comment